четверг, 17 мая 2012 г.

"Міста-привиди"...

...Отже... Починаємо ще й у більш цікавому для широкого загалу тезі... А саме, "Міста-привиди"... Чули про таке?! Прип'ять, Гункадзіма, Ордос, Ящіма, Орадур-Сур-Глан, Кадикчан, тощо... Просто, сьогодні мені реально згадався той час, коли усе моє життя проходило у Інеті на порталах "зон" (якщо казати мовою гри "S.T.A.L.K.E.R."), і дійсно- це доволі цікаво... Певна романтика, що перетинається із величезним жалем та болем, історією, сотнями, а іноді навіть тисячами людських життів, що вже ніколи не повернуться із "того боку медалі", що загинули без певних на то приводів...
 У мене навіть був такий період, коли немов за спортивним інтересом завчало я "біографії" таких міст, а потім, для самого себе, писало щось подібне до рефератів, які досі лежать на дні шлунку мого розбитого ноутбука... І хіба не моторошно на душі від розуміння того, що колись, тут жили люди... Колись вони раділи, плакали, кохали... Тут народжувалися діти, навчалися підлітки, працювали дорослі, а потім та... "Раз!"- і все... Нічого більше немає... Лише вітер по вибитих шибках...

 Саме про це я і писатиму у розділ... Попереджаю: Тут відчуття тільки на мінорі...



Комментариев нет:

Отправить комментарий