воскресенье, 20 мая 2012 г.

"Один супротив мільярдів..."

Один супротив мільярдів...
Серед чужинців я,
Серед безглуздих жартів,
Безсилі та дикі слова,
Якщо не має сенсу,
Дорога до забуття,
Кожного жесту віконце-
І все це у небуття!

Довге русяве волосся,
Вії як крила мрій...
Зараз я серед мотлоху-
Скінхедів,
Бомжів і повій...

Тих хто не вміє жити...
Таких юродивих як я...
Хто не навчився любити-
Не всіх нас убила війна!!!

Скінхеди вбивають від того,
Що в них вже душі нема...
Дівчина йде на трасу-
Бо по життю одна,
А я на гітарі граю,
Й навколо мене журба,
Й за рідним краєм скучаю,
Якого в мене нема...

Може мене не знайдуть...
Може мене уб'ють...
Може мене чекають,
А може ніде не чтуть,
Проте я співати буду,
Аби почули це ви...
До серця аби пригорнули,
Й шукали мої сліди...

Комментариев нет:

Отправить комментарий