понедельник, 14 мая 2012 г.

!the initial start!

 Привіт! Сьогодні я стартую!!! Вже зара ти мій перший гість і сподіваюсь, ми знайдемо спільну мову, бо, взагалі-то я не маю злості і за природою своєю доволі миролюбна істота, але буває й така фігня, що може вкусити мене у саму (соррі! Дітям взагалі на мій блог краще не ходити!!!)) сраку, і тоді вже я починаю бунт на кораблі, проте до тебе, я завжди з відкритим серцем та душею (звісно, якщо ти перший штовхатися не почнеш!), отже- welcome!))
 Доречі, на моєму блозі ти можеш знайти все що завгодно! Будь-які статті й на будь-які теми:

Література, кінематограф, художнє фото, art-новини, поезія, живопис та графіка сучасності, шедеври великих майстрів, сучасна музика, класична музика, історичне, українська культура, незвичайне, хоррор на ніч, власний art, «Д.Е.», інші телепроекти, EURO2012, психологія, потойбічне, міста-привиди, ЧАЕС, S.T.A.L.K.E.R., хакінг та крекінг, неформальні течії, «Строго: панк-східка», підліткові глюки, політика, особисті хроніки, більшеніж-роздуми, «Стартуй першим.», та ще сила-силена не менш цікавих тегів, й обов'язково, хоча б один з них, тебе реально зацікавить... На це я усім серцем сподіваюся...)

P.S. Якщо тебе зацікавив мій блог і в тебе є що сказати, або винекли певні, особисті питання які ти не хочеш задавати у загальних камментах на блоггері, чи ти просто не сидиш у блогспоті як користувач й не можеш написати каммент- пиши сюди: http://vk.com/id173384960; super.pofigist2012@yandex.ua ; pofsgsst@mail.ru Пиши! Чекаю!!! Завжди відповім!!!)




Комментариев нет:

Отправить комментарий